In het YOU-scherm van de mobyyou app staan je transacties mooi bij elkaar. Als je erop klikt zie je je reisoverzicht per transactie.
Op dit moment werkt het betalen via een machtiging die je bij het koppelen van je rekening hebt afgegeven. Dat betekent dat de kosten van je reizen de volgende dag in principe van je rekening afgeschreven worden. Zorg dan ook voor voldoende saldo. Als je gemaakte reizen na herhaaldelijk proberen niet geïncasseerd kunnen worden, dan word je geblokkeerd voor gebruik totdat je aan de betalingsverplichting hebt voldaan.
Op dit moment werkt het betalen via een machtiging die je bij het koppelen van je rekening hebt afgegeven. Dat betekent dat het geld de volgende dag in principe van je rekening gehaald wordt. Zorg dan ook voor voldoende saldo. Soms kan het door verwerkingstijd van de bank iets langer duren, dus geen reden tot zorgen.
Een geblokkeerd account kan het gevolg zijn van twee oorzaken; bij frauduleus gebruik of als het geld van je reis/reizen niet geïncasseerd kan worden. Dat kan zijn omdat er iets mis is met je rekening, er sprake was van onvoldoende saldo op het moment van de incasso of dat je de transactie hebt gestorneerd. Is dit laatste het geval kun je Be-in-Be-Out weer gebruiken om gemakkelijk te reizen zodra je aan je betalingsverplichting hebt voldaan. Dit regel je simpel en eenvoudig in de app van mobyyou.
In het YOU-scherm van de mobyyou app staan je transacties mooi bij elkaar. Als je erop klikt zie je je reisoverzicht per transactie. Dat kan al direct na je reis.
Voor je reis met Be-In-Be-Out betaal je hetzelfde tarief als je met de OV-chipkaart en/of OVpay (bankpas / credit card) zal betalen. In de app van mobyyou kun je iedere rittransactie en bijbehorende prijs terugzien. Indien je gebruik maakt van een Brabants reisproduct kun je je kortingsrecht direct in de prijs laten verwerken. Hiervoor koppel je je persoonlijke OV-chipkaart.
In het YOU-scherm van de mobyyou app staan je transacties mooi bij elkaar. Als je erop klikt zie je je reisoverzicht per transactie.
Op dit moment werkt het betalen via een machtiging die je bij het koppelen van je rekening hebt afgegeven. Dat betekent dat de kosten van je reizen de volgende dag in principe van je rekening afgeschreven worden. Zorg dan ook voor voldoende saldo. Als je gemaakte reizen na herhaaldelijk proberen niet geïncasseerd kunnen worden, dan word je geblokkeerd voor gebruik totdat je aan de betalingsverplichting hebt voldaan.
Op dit moment werkt het betalen via een machtiging die je bij het koppelen van je rekening hebt afgegeven. Dat betekent dat het geld de volgende dag in principe van je rekening gehaald wordt. Zorg dan ook voor voldoende saldo. Soms kan het door verwerkingstijd van de bank iets langer duren, dus geen reden tot zorgen.
Een geblokkeerd account kan het gevolg zijn van twee oorzaken; bij frauduleus gebruik of als het geld van je reis/reizen niet geïncasseerd kan worden. Dat kan zijn omdat er iets mis is met je rekening, er sprake was van onvoldoende saldo op het moment van de incasso of dat je de transactie hebt gestorneerd. Is dit laatste het geval kun je Be-in-Be-Out weer gebruiken om gemakkelijk te reizen zodra je aan je betalingsverplichting hebt voldaan. Dit regel je simpel en eenvoudig in de app van mobyyou.
In het YOU-scherm van de mobyyou app staan je transacties mooi bij elkaar. Als je erop klikt zie je je reisoverzicht per transactie. Dat kan al direct na je reis.
Voor je reis met Be-In-Be-Out betaal je hetzelfde tarief als je met de OV-chipkaart en/of OVpay (bankpas / credit card) zal betalen. In de app van mobyyou kun je iedere rittransactie en bijbehorende prijs terugzien. Indien je gebruik maakt van een Brabants reisproduct kun je je kortingsrecht direct in de prijs laten verwerken. Hiervoor koppel je je persoonlijke OV-chipkaart.
In het YOU-scherm van de mobyyou app staan je transacties mooi bij elkaar. Als je erop klikt zie je je reisoverzicht per transactie.
Op dit moment werkt het betalen via een machtiging die je bij het koppelen van je rekening hebt afgegeven. Dat betekent dat de kosten van je reizen de volgende dag in principe van je rekening afgeschreven worden. Zorg dan ook voor voldoende saldo. Als je gemaakte reizen na herhaaldelijk proberen niet geïncasseerd kunnen worden, dan word je geblokkeerd voor gebruik totdat je aan de betalingsverplichting hebt voldaan.
Op dit moment werkt het betalen via een machtiging die je bij het koppelen van je rekening hebt afgegeven. Dat betekent dat het geld de volgende dag in principe van je rekening gehaald wordt. Zorg dan ook voor voldoende saldo. Soms kan het door verwerkingstijd van de bank iets langer duren, dus geen reden tot zorgen.
Een geblokkeerd account kan het gevolg zijn van twee oorzaken; bij frauduleus gebruik of als het geld van je reis/reizen niet geïncasseerd kan worden. Dat kan zijn omdat er iets mis is met je rekening, er sprake was van onvoldoende saldo op het moment van de incasso of dat je de transactie hebt gestorneerd. Is dit laatste het geval kun je Be-in-Be-Out weer gebruiken om gemakkelijk te reizen zodra je aan je betalingsverplichting hebt voldaan. Dit regel je simpel en eenvoudig in de app van mobyyou.
In het YOU-scherm van de mobyyou app staan je transacties mooi bij elkaar. Als je erop klikt zie je je reisoverzicht per transactie. Dat kan al direct na je reis.
Voor je reis met Be-In-Be-Out betaal je hetzelfde tarief als je met de OV-chipkaart en/of OVpay (bankpas / credit card) zal betalen. In de app van mobyyou kun je iedere rittransactie en bijbehorende prijs terugzien. Indien je gebruik maakt van een Brabants reisproduct kun je je kortingsrecht direct in de prijs laten verwerken. Hiervoor koppel je je persoonlijke OV-chipkaart.
Voor een goed werkende website maken wij gebruik van cookies en daarvoor hebben wij jouw toestemming nodig. Lees meer over ons cookiebeleid.