Be In Be Out met de mobyyou-app

Sinds de zomer van 2022 biedt Hermes de gloednieuwe manier van in- en uitchecken met de Mobyyou-app. Deze innovatieve betaalmethode noemen wij Be In, Be Out (BIBO) en is beschikbaar op alle buslijnen in Zuidoost Brabant. Voor alle gebruikers die hier vragen over hebben zetten wij graag uiteen hoe dit in z'n werk gaat.
Be In, Be Out werkt op basis van een bluetoothverbinding tussen je smartphone en sensoren in de bus. Het is een soort virtueel elastiek. Zodra je uitstapt, wordt de afstand tussen de bus en de telefoon te groot, waardoor dat elastiek knapt. Dan is de verbinding verbroken en word je automatisch uitgecheckt. Het enige dat je nodig hebt is een smartphone, de mobyyou-app en bluetooth ingeschakeld.

Waar is Be In, Be Out beschikbaar?

In Zuidoost Brabant kun je met alle 250 bussen en buurtbussen op het gehele lijnennet reizen via de mobyyou-app. Door simpelweg in- en uit te stappen.

Klantenservice mobyyou-app

Hermes werkt samen met partner mobyyou. Zij verzorgen de applicatie, de verbinding en de afhandeling van de transacties. Je kunt bij hen terecht voor alle vragen omtrent het gebruik van de app.

Hiervoor kun je contact op nemen met mobyyou.

Gaat je vraag over onze dienstregeling?

Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Dit kan via onderstaande gegevens:

We staan je graag te woord. Je kunt ons bereiken via het telefoonnummer

0800 - 022 22 77

Ons team is bereikbaar op:
  • Maandag tot en met vrijdag 8:00 – 18:00 uur
  • Zaterdag 9:00 – 18:00 uur
  • Zondag 10:00 - 17:00 uur

Veelgestelde vragen

Hieronder tref je het antwoord op de meeste vragen. Mocht je onverhoopt geen antwoord vinden verwijzen wij je graag naar onze klantenservice. Heb je een technische vraag omtrent de Mobyyou-app, verzoek wij je om direct met Mobyyou contact op te nemen via www.mobyyou.com/customerservice

Algemeen

Alles bekijken

Reizen met "Be-in-Be-Out'

Alles bekijken

Kosten en factuur

Alles bekijken

Privacy

Problemen tijdens de reis