Pilot: Be In Be Out

Sinds juni 2022 test Hermes op de Bravo buslijnen 407 en 408 de gloednieuwe manier van in- en uitchecken met de Mobyyou-app. Deze testfase loopt zeker tot het einde van dit kalenderjaar en voor alle gebruikers die hier vragen over hebben zetten wij graag uiteen waar je antwoorden kunt vinden.

Klantenservice Mobyyou-app

Hermes werkt voor deze test samen met partner Mobyyou. Zij verzorgen de applicatie, de verbinding en de afhandeling van de transacties. Je kunt bij hen terecht voor alle vragen omtrent het gebruik van de app.

Hiervoor kun je contact op nemen met Mobyyou via www.mobyyou.com/customerservice.

Gaat je vraag over onze dienstregeling?

Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Dit kan via onderstaande gegevens:

We staan je graag te woord. Je kunt ons bereiken via het telefoonnummer

0800 - 022 22 77

Voor dit nummer betaal je de gebruikelijke belkosten.

Ons team is bereikbaar op:
  • Maandag tot en met vrijdag 8:00 – 18:00 uur
  • Zaterdag 9:00 – 18:00 uur
  • Zondag 10:00 - 17:00 uur

Hoe download je de app?

Hoe creëer je je profiel?

Hoe koppel je de betaling?

Wat is be-in-be-out via de Mobyyou-app?

Veelgestelde vragen

Hieronder tref je het antwoord op de meeste vragen. Mocht je onverhoopt geen antwoord vinden verwijzen wij je graag naar onze klantenservice. Heb je een technische vraag omtrent de Mobyyou-app, verzoek wij je om direct met Mobyyou contact op te nemen via www.mobyyou.com/customerservice

Algemeen

Over de pilot

Alles bekijken

Reizen met "Be-in-Be-Out'

Alles bekijken

Kosten en factuur

Alles bekijken

Privacy

Alles bekijken

Problemen tijdens de reis