Op deze pagina vind je de overige vergoedingen en het compensatieformulier.

Geld terug bij onnodig lang staan

Als je langer dan 15 minuten moet staan in een streeklijn, dan vergoeden wij 50% van de ritprijs. Voor stadslijnen vergoeden wij onnodig lang staan buiten de spits (spitstijden zijn op werkdagen van 7:00 tot 9:00 uur en 15:00 tot 18:30 uur).

Bus is vol 

Soms reizen er onvoorzien veel mensen tegelijk met de bus. Onze chauffeurs moeten iedereen veilig vervoeren, daarom is er een maximaal aantal reizigers dat tegelijk in de bus mag. Dit doen we om de veiligheid te blijven garanderen. Het kan daardoor gebeuren dat we jouw halte voorbij moeten rijden als de bus vol is. Je hebt dan recht op 100% vergoeding van de ritprijs.

Rolstoelplaats is bezet 

Wanneer je als rolstoelgebruiker niet mee kan met de bus, dan regelen wij binnen 30 minuten vervangend vervoer. Ook heb je dan recht op een gratis dagkaart. Mocht deze situatie zich voordoen, bel dan naar onze Klantenservice op 0800-022 22 77 (gratis). Wij zijn dagelijks bereikbaar tussen 8.00 tot 19.00 uur.

Zo vraag je een vergoeding aan

Vul het onderstaande aanvraagformulier volledig in en verstuur het.

 

Terug Home