Klantenservice
Klachten
Heb je een klacht, tip of compliment over onze dienstverlening? Onze klantenservice-medewerkers helpen je graag verder.
Voor complimenten of tips kun je gebruik maken van ons contactformulier.
Afhandeltermijn
Wij streven ernaar om zo snel en zorgvuldig mogelijk op jouw klacht te reageren. Wij hanteren een uiterlijke afhandelingstermijn van 10 werkdagen. Bij de behandeling wordt hoor en wederhoor toegepast, uiteraard op vertrouwelijke wijze.Klacht niet naar tevredenheid afgehandeld?
Ben je het oneens met de uitkomst van de behandeling van jouw klacht? Dan kun je jouw geschil met Hermes voorlegggen aan:Klachtenloket Openbaar Vervoer per 1 januari naar de Geschillencommissie
De OV Ombudsman heeft (tot 2018 onder de naam OV Loket) de afgelopen 14 jaar een bijdrage geleverd aan beter openbaar vervoer door OV-bedrijven kritisch te volgen en van aanbevelingen voor verbetering van dienstverlening te voorzien. Vele duizenden reizigers hebben de weg naar OV Ombudsman weten te vinden en OV Ombudsman heeft voor veel reizigers succesvol kunnen bemiddelen.Vanaf 1 januari 2023 kunnen reizigers met klachten waar ze met het OV bedrijf niet uitkomen terecht bij het Klachtenloket Openbaar Vervoer. Op die datum start de Geschillencommissie met deze taak.